Explicación do día
Hoy la explicación del día trae incluida un pequeño taller. ¡¡Anímate!!
Actividades
Juegos con agua
En la parábola de la perla, el mercader buscaba perlas finas y, cuando encuentra una perla de gran valor, vende todo cuanto tiene y la compra. Para buscar estas perlas, hay que mojarse, ya que éstas se encuentran dentro de ostras bajo el mar. ¿Os animáis?
1. Cada grupo se alinea formando una fila. Detrás del último, hay un cubo de agua vacío, y delante del primero, un cubo lleno de agua. Con un vaso, tienen que pasar el agua del cubo lleno al vacío, pasándose el vaso por debajo de las piernas. Ganará el grupo que termine primero.
2. En un cubo lleno de agua, ponemos unas manzanas. Cada grupo de niños se alinea formando una fila, separados un poco entre sí. Detrás del último, hay un cubo vacío. El primer niño, tiene que coger una manzana del agua, sin utilizar las manos, e ir pasándosela a sus compañeros, colocarse el último en la fila para que cuando llegue a él la manzana dejarla en el cubo vacío. Si se cae la manzana, tienen que volver a empezar. El siguiente de la fila coge la segunda manzana del cubo, y así hasta recoger todas las manzanas del cubo. Ganará el grupo que termine primero.
3. Se colocan todos los jugadores formando un gran círculo. Cada miembro del equipo debe ponerse un número. Se colocan en el centro tantos vasos de agua como número de equipos menos 1. Cuando el director del juego dice un número todos los que lo tengan deben correr al centro para coger un vaso, el último en llegar se queda sin vaso. Ese vaso lo utilizarán para rellenar un cubilete. El juego termina cuando un equipo llene su cubilete.
4. En un cubo ponemos agua y un montón de bolas de ping pong. Los miembros de cada equipo tienen que ponerse en fila. Por turnos, el primer miembro del equipo va a coger una pelota con la boca y sin soltarla corre al cubo de su equipo y la suelta. Cuando ya vuelve va otro compañero del equipo y coge otra. Pueden hacerlo los dos equipos a la vez. El juego termina cuando no haya más pelotas. Gana el equipo que más bolas recoja.
Algo de música
Canto sabes do campamento?
Taller
Oración
Comezamos a oración no Nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo.
Lemos a parábola do sementador:
Naquel día Xesús saíu da casa e foise sentar á beira do mar. Tanta era a xente reunida ó pé del, que tivo que subir e sentar nunha barca, mentres a xente toda ficaba na beira. E faloulles de moitas cousas en parábolas. Dicía: Dunha vez saíu un labrego a sementar. E ó botar a semente, parte dela foi caendo polo camiño adiante; viñeron os paxaros e comérona. Outra caeu entre as pedras, onde a penas había terra; e naceu de contado, porque a terra non tiña fondura; pero non ben saíu o sol, queimouna, e, como non tiña raíz, secou. Outra parte caeu na silveira, e ó medraren as silvas afogárona. Outra caeu en boa terra, dando froito: unha, cen; outra, sesenta; outra trinta. ¡Quen teña oídos que escoite! (Mateo 13, 1-8)
Breve explicación:
Xesús quere que teñamos bo corazón, e que escoitemos a súa palabra; que queiramos ós demais, que compartamos, que perdoemos, que obedezamos ós nosos pais… quere que sexamos a boa terra na que cae a semente, a terra fértil que dá froito. Pero para que unha semente de froito, non é necesaria soamente unha terra boa, tamén é necesario regala, coidala, podala… Pois igual debemos facer ca nosa relación con Xesús, debemos coidala moito todos os días, ou por exemplo, durante o campamento. Así estaremos axudando a que xermine en nós a palabra de Deus.
Xesto:
Por iso, como símbolo do coidado que o sementador debe ter desa semente que caeu en terra boa, imos ver como crece e xermina unha lentella: pon nun vaso/bote de cristal un pano de papel ou un algodón; despois espalla por enriba unhas lentellas, e acórdate de botarlle unhas pingas de auga todos os días. E igual que regas as lentellas, acórdate de Deus todos os días, comezando por estes días de campamento.
Canción:
Rematamos a oración no Nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo.
1 Comment